Studio

Pytania i odpowiedzi


  1. Jestem osobą początkującą, na które zajęcia mogę przyjść?

    Wszystkie zajęcia prócz jogi dynamicznej przeznaczone są dla osób początkujących. W zależności od tego jakich zajęć potrzebujesz, wybierz jedne z nich. Na każdych zajęciach staramy się dokładnie objaśniać ćwiczenia (asany), które wykonujemy. Proponowane są także warianty asan- dla osób początkujących, bądź bardziej zaawansowanych.

  2. Jestem zupełnie nierozćwiczona/nierozćwiczony. Czy to jest przeszkodą przed rozpoczęciem zajęć?

    Nie. Wręcz odwrotnie. Aby uniknąć przykrych konsekwencji związanych z bezruchem powinnaś/powinieneś zacząć jak najszybciej ćwiczyć. Joga prowadzona w naszym studiu powoli rozciągnie twoje zastane stawy, mięśnie, więzadła i ścięgna. Z każdą lekcją będziesz czuła/czuł się lepiej i sprawniej.

  3. Jestem osobą po 50. Czy mogę ćwiczyć jogę?

    Tak, jak najbardziej. Nawet osoby po 80 roku życia rozpoczynające praktykę jogi zwiększają swoją sprawność fizyczną.

  4. Jak muszę przygotować się do pierwszych zajęć? Czy coś przynieść ze sobą?

    Około 2 godzin przed zajęciami najlepiej nie jeść dużego posiłku. W naszym studiu znajdują się wszelkie potrzebne pomoce do ćwiczeń: maty, klocki, paski, wałki, koce. Wystarczy, że weźmiesz ze sobą wygodny strój do ćwiczeń (legginsy, koszulka), ćwiczymy na boso.

  5. Mam problemy z kręgosłupem, kolanem, biodrem. Czy mogę ćwiczyć jogę?

    Wszystko zależy od tego jakie to są problemy? Aby mieć pewność powinnaś/powinieneś skonsultować swoją decyzję z lekarzem. Większość ortopedów i osteopatów poleca jogę, jednakże w wyjątkowych przypadkach mogą występować przeciwskazania do wykonywania pewnego rodzaju ćwiczeń. Przed zajęciami poinformuj nas o tym, otrzymasz informację na temat asan, których nie powinnaś/powinieneś wykonywać.

  6. Mam problemy z sercem, nadciśnieniem. Czy mogę ćwiczyć jogę?

    Przed zajęciami skonsultuj swoją decyzję z lekarzem. Przed zajęciami poinformuj nas o tym, otrzymasz informację na temat asan, których nie powinnaś/powinieneś wykonywać. Prowadzone przez nas zajęcia jogi nie obciążają nadmiernie serca, w przypadku wysokiego nadciśnienia nie są wskazana pozycje odwrócone.

  7. Jestem w ciąży. Na jakie zajęcia mogę przychodzić?

    Jeżeli twoja ciąża przebiega prawidłowo i nie masz przeciwskazań lekarskich możesz uczestniczyć w zajęciach jogi kręgosłupa, jogi na stres. Unikaj nadmiernego wysiłku, skrętów,podskoków, nie rozciągaj się nadmiernie i nie zginaj.

  8. Jestem mężczyzną. Czy nie będzie to dziwne jak przyjdę na jogę?

    Nie! Coraz więcej mężczyzn wybiera tę aktywność fizyczną, co więcej- jest ona dla nich jak najbardziej wskazana! Mężczyźni są zazwyczaj bardziej zestresowani i spięci niż kobiety, potrzebują rozluźnić i rozciągnąć mięśnie, więzadła i ścięgna.

  9. Mam nadwagę. Czy jest to przeszkodą w rozpoczęciu zajęć?

    Wszystko zależy jak duża jest to nadwaga. Skonsultuj wcześniej swoją decyzję z lekarzem. Proponujemy także wzięcie udziału w kilku lekcjach indywidualnych, aby poznać twoje możliwości ruchowe oraz abyś mogła/mógł zapoznać się z ćwiczeniami.

  10. Czy muszę zapisywać się na zajęcia?

    Tak. Nasza sala ma określoną pojemność i aby być pewną/pewnym, że dostaniesz się na wybrany rodzaj zajęć, zapisz się przez naszą stronę projektjoga.pl/grafik

  11. Jaki rodzaj jogi prowadzicie?

    Nasza joga oparta jest na systemie jogi akademickiej, jogi klasycznej i jogi B.K.S Iyengara.

  12. Mam kartę Multisport Plus. Czy muszę coś dopłacać do zajęć?

    Nie. Jeżeli jednak chcesz korzystać z systemu rezerwacji musisz wpłacić kaucję zwrotną w wysokości 30 zł. Jeżeli nie odwołasz zajęć minimum 2 godziny przed, wówczas kaucja przepada.

  13. Czy mogę przyjść na zajęcia z dzieckiem?

    Tak. Dla rodziców z dziećmi przygotowaliśmy zajęcia jogi rodzinnej. Jeżeli twoje dziecko ma powyżej 12 lat możesz przyjść z nim na zajęcia dla dorosłych. Pamiętaj jednak, że bierzesz odpowiedzialność za dziecko na zajęciach.

  14. Jestem osobą niepełnoletnią, czy muszę posiadać zgodę rodziców na udział w zajęciach jogi?

    Tak.